torsdag 4. juni 2015

Jeg fant, jeg fant!


Det var en gang, på slutten av 90-tallet - lenge før smart-telefonene - at alle utesteder i Oslo hadde en egen postkorthylle med gratis reklamepostkort. I ren Askeladdenstil plukket jeg stadig med meg et og annet kort fra hyllene. Helt til disse gule lyste foran meg (de var reklame for Opplysningen som jo er litt anakronistisk i 2015) - da tok jeg like godt hele bunken! Med tanke på at jeg sikkert fikk bruk for dem en eller annen gang. Langtidsplanlegging kan man vel kalle det. Men duverden så fint det var å plukke dem fram da jeg skulle lage invitasjoner til sommerens 40-årslag (!) Trengte ikke gjøre mye annet enn å klistre på litt info bak og putte dem oppi en lomme sydd av nydelig retroplastduk (også en Jeg fant, jeg fant!-investering...) og så putte det hele i en turkis konvolutt. Det eneste jeg ønsker meg når jeg blir 40 er en kveld med alle de gode vennene mine som jeg ser så altfor sjelden. Så da er det bare å krysse fingre for at de fleste kan!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...