tirsdag 14. august 2012

I aksjon

Foto: Ida Victoria Grønbekk
Det var så hyggelig og travelt på lørdag at jeg helt glemte å ta bilder selv... Heldigvis var Sting&Ting-Ida flittig med kameraet og fikk dokumentert oss andre i aksjon. 8-10 workshopdeltagere fikk se og lære hvordan jeg syr posene mine og klippet sin egen som de kunne sette sammen hjemme. Nå ligger det referat ute på IKEA-bloggen også, så nå går vel snart halve Norge rundt med sin egen hjemmesydde -Trengerikkepose (håper noen fortsatt har lyst til å kjøpe av meg likevel, da...)

Foto: Ida Victoria Grønbekk

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! :) Eg er sikker på mange kjem til å sy slike fine posar som deg no. Men fortvil ikkje, eg skal nok bestille fleire av deg etterkvart :)
    Og så søt gravidmage! :) Går det bra med deg og den vesle inni? :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  2. Tippar alle hadde ein strålande dag, hadde vore moro å vore der!

    SvarSlett
  3. De er så fine... og ikke vær redd, det er jo slett ikke alle som kan sy, eller som gidder å sy seg en når de kan handle en ferdig en av deg vettu ;)

    SvarSlett
  4. Tror ikke det kommer til å gå ut over handelen hos deg. Du vet, det er bare sånne spesielt interesserte (sånne som oss) som setter seg ned og syr selv - faktisk. Jeg digger posene dine og det lukter julehandel hos deg. :)

    SvarSlett

Supert om du legger igjen en liten kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...